środa, 18 lutego 2015

Libster Blog Awards

Hej!

Zostałam nominowana przez parę osób więc postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania...


" Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę." Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
http://peetnisspoobustronach.blox.pl
1. Gdybyś była Katniss to kogo byś wybrała?
Cóż nie za bardzo woem o co ci chodzi. Jeżeli chodzi o Peeta vs Gale to moja odpowiedz jest chyba oczywista. PEEEEETAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Twoje hobby.
Lubie po pierwsze pisać, czytać i chcę zostać aktorką więc uczę się grać. Ucze się też ( na razie dobra to ja nie jestem ) grać na pianinie.
3. Twój ulubiony kolor.
Możliwe, że wszyscy stwierdzą, że piszę tak tylko i wyłącznie dlatego, że kocham IŚ, ale to nie prawda. Moim ulubionym kolorem jest zielony... On mi się kojarzy z takim... spokojem.
4. Masz jakieś zwierze? Jakie?
NIE!
5. Twoja ulubiona książka oprucz IŚ?
Trylogia "Legenda" autorstwa Marie Lu.
6. Lubisz Gale'a? Czemu?
AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH NIE NAWIDZE TEGO GNOJA. NA MOIM BLOGU NIE BĘDZIE DLA NIEGO ŻADNEGO HAPPY ENDU! chyba przy dwudziestej... lub dziewiętnastej notce napisałam dlaczego.
7. Lubisz mojego bloga? Za co?
BARDZO GO LUBIE! Na prawdę talentu ci nie brakuję i potrafisz świetnie opisać odczucia Charakterów. Nie kończ z tym bo na prawdę się powieszę!
8.czego się boisz?
Masochistów, Zabójców i Pedofili.
9 . Czy czytasz dużo blogów?
Około 15... nie 16.
10. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Mialam na prawdę wiele pomysłów co mogło by się wydarzyć po igrzyskach i kiedy natrafiłam na pierwszego bloga o ich kontynMiałam uacji... to wena się sama pojawiła.
11. Co byś zmieniła w trylogii IŚ?
Osaczenie Peety nigdy by się nie wydarzyło...

##########################################
http://mellarkeverdeen.blox.pl

1. Co zainspirowało Cię do otwarcia bloga?
Mialam na prawdę wiele pomysłów co mogło by się wydarzyć po igrzyskach i kiedy natrafiłam na pierwszego bloga o ich kontynMiałam uacji... to wena się sama pojawiła.
2. Czy należycie do jeszcze jakiś fandomów ? :)
Trochę do Divergent ale tylko trochę bo nie spodobało mi się zakończenie. Legend, Tfios, Harry Potter
3. Są jakieś cechy charakteru, które chciałabyś w sobie zmienić?
Moje Lenistwo!
4. Ulubiona liczba, kolor.
4, Zielony
5. Ulubiony rodzaj muzyki.
Rock
6. Gdybyś mogła przenieść się na zawsze do któregoś z książkowych światów, jaki by to był?
IŚ ale tylko po zakończeniu wojny. A inaczej to HP.
7. Od jak dawna czytasz książki ( jeżeli w ogóle czytasz)?
Od wyjścia z kina po igrzyskach śmierci pierwszy raz....
8. Dużo czasu spędzasz przy komputerze?
No... ktoś musi wam notki pisać.
9 Uprawiasz jakiś sport?
Tenis.
10. Masz rodzeństwo? (Opowiedz :) )
Dwie siostry i brata. D:
11. Wolisz książki czy filmy? - uzasadnij :)
KSIĄŻKI!
#################################################
igzyskakontynuacja.blox.pl/html

1.Ulubiony kolor?

Zielony.

2 .Ulubiona książka i dlaczego?

Trylogia legenda- Wybraniec... Kocham ta książkę poniważ jest wniej starannie odmierzona dawka pierwszej miłości, rebelli, wojny i wku**iających cię charakterów.

3.Ulubiony film?

IŚ w pierścieniu ognia.

4.Wolisz książki czy filmy?

Książki.

5.Boisz sie czegoś?

Pedofili, Masochistów i zabujców.

6.Ulubiony rodzaj muzyki?

Rock.

7. Czy są miejsca, do których bał(a)byś się pojechać?

Raczej nie.

8.Opisz siebie jednym słowem.

ZAliczam się do tych, którzy tak nie mogą. Nie mam możliwości.

9.Wyobraź sobie, że dostajesz szansę spotkania sławnej osoby. Kogo wybierasz?

Jennifer Lawrence!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10.Gdybyś mogła zaprzyjaźnić się wybranymi 3 osobami z filmu lub książki, kto to by był i dlaczego?

Katniss= no wiadomo ona w ogóle jest git.

June= Czasami mnie denerwuje tymy swoimi wyliczeniami ale jest bardzo fajna.
Day=
11.Jaką wagę przywiązujesz do pieniędzy?
Prawie taką jak Day czyli uważam, że są bardzo ważne. jednak ni najwarzniejsze.

##################################################

Nominacje!

1. http://katnisspeetazawsze.blox.pl/html -igrzyskaever
2. http://peetnissnazawsze.blox.pl/html -
zadziorna1000
3. http://katnissipeetadalszeycie.blox.pl/html - peetniss
4.http://igrajacazchlebem.blox.pl/html - igrajacazchlebem

5.http://mojeigrzyska.blox.pl/html - olaeverdeen
6. http://girlonfireandboywithbread.blox.pl/html - JAMAJKA144



Pytanka!

1. Oceń IŚ w skali 1=10.
2. Co uważasz za nie sprawiedliwe w IŚ?
3. Peeta czy Gale?
4. Prim czy Rue?
5. Jaka była by twoja strategia na arenie?
6. Jaką broń wybrała byś na arenie?
7. Czy na miejscu Paylor odnowiła byś igrzyska?
8. Jak nazwała byś woje dzieci mając do dyspozycji tylko imoiona z książek?
9. Gdybyś mogła spotkać twoje 3 ulubione postaci... które?
10. Ile masz lat?
11. Któremu bohaterowi z książek bądz filmów bez wachania powierzyła byś życie?
#########################################################
OGŁOSZENIA PARAFIALNE!!!!!
OD NASTĘPNEJ NOTKI BĘDE SIĘ PODPISYWAĆ TINA I CYSIA PONIEWAŻ DOŁĄCZA DO MNIE MARCELINA!!! CYSIU O ILE JESTES TAK NIE NORMALNA JAK JA... TO DOBRZE SIĘ DOGADAMY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o całkowitą szczerość w komentarzach. Pozwalam na wszelką krytykę, ale proszę wstrzymać się przed wulgaryzmami i treściami urażającymi. Poza tym możecie mi napisać co chcecie, a nie obrażę się.