czwartek, 19 lutego 2015

Libster Blog Award 2

Co to jest Liebster Blog Award?
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” ;) Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Cóż... Robię to raz, bo tak szczerze, to nie lubię takich zabaw, kiedy powtarza się te same pytania itd. Nie nominuję też nikogo, bo wiem, że jeśli nie otrzyma się nominacji, to robi się człowiekowi bardzo przykro. Więc odpowiem na pytania niestety tylko raz. Zdecydowałam się na to tylko dlatego, że od ostatniego LBA sporo się zmieniło...
1. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Ponieważ o jest to COŚ, czego wiele ludzi nie znajduje w życiu. jest to moja ucieczka od emocji i coś co kocham najbardziej na świecie. Trzymam przy sobie ten skrawek możliwości, bo go pokochałam od pierwszego wejrzenia.
2. Czemu akurat tą historię?
Na to pytanie ciężko mi odpowiedzieć, bo... No, jest ciężkie. Nie muszę chyba naciskać na to, że kocham igrzyska śmierci, jak żadną inną chistorię i chyba to przeważyło.
3. Co myślisz o ekranizacji ,,Kosogłosa''?
13/10
4. Gdybyś mogła być główną bohaterką jakiejś książki, to jaka by to była?
"Był sobie książę...", zdecydowanie.
5. Ulubione książki?
Pomijając igrzyska, to "Hopelesss', "Był sobie książę...", "Percy Jackson", "Złodziejka książek", "Szukając Alaski", "Legenda".
6. Sam Claflin czy Josh Hutcherson?
Sam, jest żonaty więc Josh.
7. Ulubiony/a bohater/ka dowolnej książki? Dlaczego?
Hmmm... Ostatnio dużo mówiłam o igrzyskach, więc chyba wybiorę tym razem coś innego.
Day... Zdecydowanie. Gdybym mogła uchronić go przed wszystkim co go spotkało... Zrobiłabym to.
8. Ulubiony cytat z Igrzysk Śmierci? ;)
(...)
"Skończył się czas, kiedy Peeta uważał mnie za wspaniałą dziewczynę. Wreszcie
zobaczył, jaka jestem naprawdę... Nienawidzę go za to."
9. Ulubiony film?
Kosogłos
10. Ulubiony/a aktor/ka?\
J-Law
11. Ulubiony gatunek książki?
Romans/Dramat/Akcja
Jeszcze raz ogromnie dziękuję ci, Julko za nominację, ślę ci wiele buziaków i powodzenia z twoim przewspaniałym blogiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o całkowitą szczerość w komentarzach. Pozwalam na wszelką krytykę, ale proszę wstrzymać się przed wulgaryzmami i treściami urażającymi. Poza tym możecie mi napisać co chcecie, a nie obrażę się.