sobota, 11 kwietnia 2015

Libster Blog Award #4

Liebster  Blog  Award
Liebster Blog Award to takie wyróżnienie od innego blogera, który uważa twojego bloga, za ciekawego i dobrze wykonanego. Stąd określenie tego jako „dobrze wykonana praca”… :)Następnie dostajemy od tej osoby 11 pytań, na które odpowiadamy. Potem sami piszemy nowe 11 pytań dla jedenastu osób które mamy zamiar nominować. Oczywiście, trzeba je powiadomić, że zostają przez nas nominowane. No i nie można nominować osoby, która Cię wyróżniła! :P
Nominację dostałam od Lotopałanka ^^, a jej blog, to: http://katniss-i-peeta-po-rebelii.blog.pl/

Jesteś koooochana i bezlitosna zarazem, gdyż dopiero co robiłam LBA...

1. Skąd pomysł/powód rozpoczęcia bloga?

Cóż.... To pytanie pojawiło się już wiele razy.
Zaczęło sie od niewinnego pisania krótkich opowiadań, które przy początku miały zostać wykończone na "książki", jednak po czterdziestu zdaniach mi isę nudziło i porzucałam nieskończoną notatkę na iPadzie.
Miedzyinnymi były to opowiadania o Peetniss.
Byłam doszczetnie zakochana w trylogi i swoim najulubieńszym OTP. Zaczęłam więc kontynuować ich historię.
Iiiiii...
Natrafiłam na blog http://poigrzyskach.blox.pl
I założyłam własnego.

2. Jakie przedmioty w szkole idą/szły Ci najlepiej, a które najgorzej i dlaczego?

Matematyka idzie mi świetnie, chociaż jej nie lubię, Mam lekką smykałkę do muzyki i zazwyczaj nie mam problemów ze zdobywaniem dobrych ocen z plastyki.
Moim przekleństwem są: WOS, historia, geografia, wiedza o religiach i chemia...

3. Czy uważasz, że notki 18+ dotyczące Igrzysk (bo w trylogii nie był o czymś takim mowy) to przesada?

Niby dlaczego?
Pozwolę sobie zacytować średnio lubianą autorkę E.L.James: It happens! (to się dzieje)
To tak jakby część naszego istnienia. Nasze życie to okrąg, który ciągle się kręci.
To się niby nazywa +18, ale pokaż mi jednego 16to latka, który tego nie obejrzy/przeczyta, bo jest od 18 lat.
Wszyscy mają to gdzieś.
Kontakty intymne istnieją i są czymś dzięki czemu istniejemy, a więc tworzenie opowiadań na ten temat jednocześnie pokazując, że nawet w świecie igrzysk mają miejsce (gdyż jak inaczej Katniss, Rue czy peeta mieliby przyjść na świat), jest dla mnie jak najbardziej zrozumiane i popierane.
Jak ktoś nie ma ochoty ich czytać... Nie musi...

4. Czy czułabyś/czułbyś się dziwnie widząc, że twoi bliscy/ znajomi/ przyjaciele czytają bloga o igrzyskach, którego piszesz? 

Moja mama go czyta i tak... Jest to trochę dziwne, gdyż występują tu wątki miłosne, a gdy czyta coś takiego rodzic, to ma sie tylko nadzieję, że zaraz nie wpadnie do twojego pokoju i zacznie gadać o antykoncepcji.

5. Myślałaś/eś kiedyś o przeprowadzce do innego kraju? Dlaczego?

Eeeeeeeeeee... Mieszkam za granicą. W Szwecji.
Ale odpowiedź i tak brzmi "tak".
Mam zamiar pojechać do Bristolu w UK (Wielka Bryrtania) do szkoły z internatem.
Mają tam duyżo jepszy poziom nauczania i zawsze chciałam mieszkać w Angli.
Poza tym kocham język angielski.

6. Czy zastanawiałaś/eś się nad tym, by zostać kimś bardzo sławnym? 

Kto tego ni robił?
Każdy chociaż raz wyobraził sobie jakby to było.
Osobiście chciałabym być sławną pisarką, gdyż nie jest to sława typu 1D, że musisz wychodzić na ulicę w okularach i czapce, ale jest to też jakaś forma rozpoznania.
Nie chodzi mi o to, aby ludzie mnie kochali.
Chcę przez moje książki wnosić coś do ich życia.

7. Czy myślałaś/eś o napisaniu własnej powieści?

Piszę książkę.
Dramat/romans
.

8. Jakie są Twoje zainteresowania i czy wiesz, skąd się wzięły?

Poza oczywistą rzeczą, którą jest pisanie mam dwie pasje.
Uwielbiam grać w teatrach i ogólnie... Aktorstwo.
Wzięło się to poewnie od Jen.
Drugą jest taniec. Połączenie baletu z nowoczesnym, mimo iż jestem w tym kompletnie beznadziejna.

9. Jak myślisz, jak potoczyłaby się akcja, gdyby Peeta nie powiedział na wywiadzie o miłości do Katniss? (Uznajmy, że nie znamy zakończenia Kosogłosa)

Zapewne oboje zginęliby na arenie, bo Katniss nigdy w życiu nie dałaby rady reszcie trybutów sama. A zwłaszcza Cato.

10. Czy wierzysz w istnienie facetów takich jak Peeta Mellark z Igrzysk lub innych „heroicznych” bohaterów?

Wmawiam sobie, że tak.
Zawsze jednak... zanim zacznę znajomość, szukam w chłopaku cech Peety, czyli mojego męskiego ideału.

11. Czy masz swoją opinię lub teorię, na jakiś temat? Podziel się z nami! :)

Zależy na jaki temat xd




Dziękuję ci ślicznie za nominację, ale niedawno nominowałam pare osób i szczesze, to nie mam zielonego pojęcia kogo jeszcze nominować.
Dziękuuję za uwagę <3

1 komentarz:

  1. Dzięki za odpowiedzi na moje pytanka. :)
    Zazdroszczę ci mieszkanka w Szwecji... Ja, jakby się zastanowić, wolałabym się urodzić jako osoba obracająca się w języku angielskim, bo akcent itp. jest ceniony w amerykańskich filmach. Można wtedy jakieś dobre role grać, a taki polaczek to będzie grał przybysza ze wschodu z marnym akcentem, co nie? Lepiej piszę niż mówię po angielsku, no ale cóż.
    Odpowiedź do pyt. 4 Bardzo trafna... Jakby moi znajomi zobaczyli, takie tematy na moim blogu, to by mnie uznali za jakąś nie tentego xd, a mama, to by mnie z pewnością do psychiatryka wysłała D: hehe
    Piszesz książkę? Ale super =D
    No, no ciekawych rzeczy ja się tu dowiaduję ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę o całkowitą szczerość w komentarzach. Pozwalam na wszelką krytykę, ale proszę wstrzymać się przed wulgaryzmami i treściami urażającymi. Poza tym możecie mi napisać co chcecie, a nie obrażę się.